Regiobiznes S.C.

Regiobiznes S.C.
Bądź na bieżąco:
Bądź na bieżąco:
Regiobiznes S.C. Regiobiznes S.C. Regiobiznes S.C.

Aktualności 2016

18/08/2016

Remarketing

Remarketing umożliwia wyświetlanie reklam osobom, które wcześniej odwiedziły Twoją witrynę, korzystały z Twojej aplikacji mobilnej lub podały swój adres e-mail. Jeśli na przykład użytkownicy opuszczą Twoją witrynę, nie dokonując zakupu, remarketing pomoże Ci nawiązać z nimi ponowny kontakt i wyświetlić im trafne reklamy w czasie, gdy przeglądają strony internetowe, korzystają z aplikacji mobilnych lub wyszukują informacje w Google.

Zalety

Niezależnie od tego, czy chcesz zwiększyć sprzedaż, liczbę rejestracji czy budować świadomość marki, remarketing może być strategicznym elementem Twojej reklamy. Umożliwia on zwiększenie zwrotu z inwestycji (ROI) wszystkim reklamodawcom.

  • Dostęp do klientów w momencie, w którym są najbardziej skłonni do dokonania zakupu: masz możliwość dotrzeć do osób, które weszły w interakcję z Twoją firmą. Może to nastąpić w czasie, gdy szukają oferowanego prze Ciebie produktu, odwiedzają inne witryny lub korzystają z innych aplikacji mobilnych. Remarketing AdWords zapewnia kontakt z klientami w odpowiednim czasie, zachęcając ich do odwiedzenia Twojej witryny lub aplikacji, gdy są najbardziej zainteresowani.
  • Listy dostosowane do Twoich celów reklamowych: możesz dostosowywać swoje listy remarketingowe pod kątem wybranych celów reklamowych. Możesz na przykład utworzyć listę „Osoby, które porzuciły koszyk” i wyświetlać reklamy osobom, które dodały coś do koszyka, ale nie kończyły transakcji.
  • Zasięg na dużą skalę: możesz docierać do osób, które znajdują się na Twoich listach remarketingowych, w czasie, gdy korzystają z wyszukiwarki Google i przeglądają jedną z ponad dwóch milionów witryn oraz aplikacji mobilnych stanowiących część sieci reklamowej Google.
  • Opłacalność: za pomocą automatycznych strategii określania stawek – docelowego CPA i ROAS – możesz utworzyć kampanie remarketingowe o wysokiej skuteczności. Określanie stawek w czasie rzeczywistym oblicza optymalną stawkę dla osoby, która widzi Twoją reklamę, dzięki czemu Twoja reklama może wygrać aukcję przy najlepszej możliwej cenie. Udział w aukcji Google nie pociąga za sobą dodatkowych kosztów.
  • Łatwe tworzenie reklam: korzystając z Galerii reklam możesz za darmo tworzyć wiele reklam tekstowych, graficznych i wideo. W kampaniach remarketingu dynamicznego możesz tworzyć reklamy dynamiczne, łącząc informacje z pliku danych z układami z Galerii reklam, które zapewnią efektywną promocję wszystkich Twoich produktów i usług.
  • Statystyki kampanii: będziesz otrzymywać raporty o wynikach Twoich kampanii, miejscach wyświetlania Twoich reklam i cenach, które płacisz.

Kategorie